Als u niet tevreden bent met uw lidmaatschap, kunt u uw lidmaatschap op ieder moment opzeggen door een e-mail te sturen naar ledenservice@koopenspaar.be of door ons te bellen op het number 0800 81 694, van Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uitgezonderd officiële feestdagen. U kunt ook inloggen en dan gebruik maken van ons annuleringsformulier.
We delen de commissie met u die onze partnerwinkels aan ons geven, en we betalen u contant en rechtstreeks op uw Beschikbaar Saldo een bedrag van ten minste 10% van uw aankopen terug, zodat u het kunt uitgeven aan wat u maar wilt.
U kunt het bedrag van uw Totale verdiensten zien in de sectie Beschikbaar Saldo en u kunt het direct overmaken naar uw bankrekening zodra u een minimumbedrag van € 5 hebt bereikt.
Koop en Spaar kan geen restitutie bieden voor belastingen, bezorgkosten of delen van de aankoop die betaald zijn met een voucher, cadeaubon of shoptegoed. Aankopen van producten en diensten die voornamelijk telefonisch worden afgehandeld, komen ook niet in aanmerking voor restitutie.
Vergeet niet dat als u een aankoop doet via Koop en Spaar, uw transactie wordt geregistreerd en u automatisch aanspraak kunt maken op uw voordelen zonder dat u ons uw aankoopbewijs hoeft te sturen. Als uw transactie niet wordt geregistreerd, Kunt u ons altijd uw aankoopbewijs per e-mail sturen naar welkomstbonus@koopenspaar.be. Zorg ervoor dat u uw Lidmaatschap gegevens vermeldt, zoals uw naam, e-mailadres en klantnummer.
U kunt een Welkomstbonus maar één keer claimen op uw Saldo pagina. Zorg ervoor dat:
- U een tweede online aankoop doet bij de winkel waar u lid bent geworden, of zoals anders vermeld in uw lidmaatschapsgegevens.
- Als u op dezelfde datum een tweede aankoop heeft gedaan, stuur ons dan per e-mail beide volledige orderbevestigingen.
- U lidmaatschap is actief wanneer u de tweede aankoop doet.
- U de volledige orderbevestiging met alle details in het geaccepteerde formaat (PDF, JPG, PNG of GIF) en niet groter dan 20MB bijvoegt.
- U stuurt ons het aankoop- of reserveringsbevestigingsbewijs binnen 90 dagen nadat u lid geworden bent.
De Maandelijkse Ledenbonus is een vergoeding die u elke maand dat u Lid bent van Koop en Spaar kunt gebruiken. Om er gebruik van te kunnen maken, moet u tussen de eerste en de laatste dag van elke maand een aankoop doen in de winkel waar u zich heeft ingeschreven voor Koop en Spaar of in een van de deelnemende winkels, als u zich heeft ingeschreven via het inschrijfformulier op onze website. (Dit aanbod kan variëren, log in voor alle details over hoe u uw Maandelijkse Ledenbonus kunt claimen).
Vergeet niet dat als u een aankoop doet via Koop en Spaar, uw transactie wordt geregistreerd en u automatisch aanspraak kunt maken op uw voordelen zonder dat u ons uw aankoopbewijs hoeft te sturen. Als uw transactie niet geregistreerd is, kunt u gewoon het Maandelijkse Ledenbonus formulier op de Saldo pagina invullen en opsturen.Tot slot kunt u altijd uw aankoopbewijs per e-mail naar maandelijksebonus@koopenspaar.be sturen. Zorg ervoor dat u uw abonnementsgegevens vermeldt, zoals uw naam, e-mailadres en klantnummer.
U kunt elke kalendermaand een Maandelijkse Ledenbonus claimen op uw Saldo pagina. Zorg ervoor dat:
- U een online aankoop doet bij de Winkel waar u lid bent geworden, of zoals anders vermeld in uw lidmaatschapsgegevens.
- U de volledige orderbevestiging met alle details in het geaccepteerde formaat (PDF, JPG, PNG of GIF) en niet groter dan 20MB bijvoegt.
- U stuurt ons het aankoop- of reserveringsbewijs binnen 30 dagen na de aankoop/boeking.
- U heeft uw Welkomstbonus niet geclaimd met dezelfde aankoop.
- Uw aankoop is alleen voor persoonlijk gebruik.
U kunt het bedrag van uw verzamelde Cashback wat vermeld staat in “Beschikbaar Saldo” rechtstreeks naar uw bankrekening overmaken zodra u een minimum van € 5 hebt bereikt. Zodra de overschrijving is aangevraagd, zal deze binnen 5 tot 10 werkdagen op uw bankrekening staan.
Als uw Beschikbaar Saldo minder dan € 5 is, kunt u het volledige bedrag van uw Beschikbaar Saldo pas naar uw bankrekening overmaken als de som van uw terugbetalingen dat bedrag heeft bereikt.
Als u meer dan 5 dagen geleden een aankoop heeft gedaan en uw aankoop verschijnt niet automatisch in uw transactielijst op uw Saldo pagina vul dan het Rapportageformulier voor Ontbrekende Transacties in, dat u op dezelfde pagina vindt, en verzend het.
Zodra uw aankoop is gevalideerd, wordt de corresponderende Cashback toegevoegd aan uw Beschikbaar Saldo, dat u direct naar uw bankrekening kunt overmaken zodra u een minimum van € 5 heeft.
U kunt op de volgende manieren contact opnemen met Koop en Spaar:
- E-mail: ledenservice@koopenspaar.be
- Telefoon: 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uitgezonderd officiële feestdagen. Oproepen naar een 0800-nummer zijn gratis van een vaste lijn binnen België. Oproepen worden behandeld door onze ledenservicevertegenwoordigers.
- Post: Koop en Spaar Webloyalty Sàrl Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon Zwitserland. Post wordt verzameld in België en vervolgens doorgestuurd naar en behandeld door onze ledenservicevertegenwoordigers.
Ruilen heeft ook tot gevolg dat uw Cashback wordt teruggedraaid. Bij een omruiling annuleert de verkoper de oude bestelling en vervangt deze door een nieuwe. Als dit gebeurt, wordt de Cashback commissie die we van de winkelier hebben ontvangen, teruggedraaid en wordt er geen nieuwe commissie vastgesteld, omdat de nieuwe bestelling niet via de website van Koop en Spaar is gedaan. Om te voorkomen dat u Cashback misloopt, moet u ervoor zorgen dat alle retourzendingen definitief zijn. Als u wilt ruilen, laat de verkoper u dan terugbetalen en plaats daarna een nieuwe bestelling via de Koop en Spaar website.
- Internet Explorer
- Firefox
- Safari
- Chrome
uitgezonderd officiële feestdagen